TRIBINA: ŠKOLA PO MJERI UČENIKA
PITANJA ZA UVOD
Volim li ići u školu i jesam li zadovoljan svojom školom?
Mogu li u školi učenici naučiti kvalitetno i kulturno komunicirati i surađivati s drugim ljudima?
Potiče li me škola na postignuća u znanju kroz natjecanja?
Primjenjuju li se jasna pravila ponašanja?
Vodi li se briga o učenicima različitih sposobnosti?
ZAKONI:
Pravilnik o načinu i elementima vrednovanja (ocjenjivanje)
Kućni red (odnos učenik-učitelj, roditelj)
Statut škole
Etički kodeks
NASTAVA
Oblici rada u nastavi: predavačka nastava, čelni rad, rad u paru, rad u skupini; istraživanje i projektna nastava, terenska nastava, natjecanja (dodatna nastava); pomoć učenicima (dopunska nastava)
Međusobno ponašanje učenika na satu (strah od ruganja, na pitanja odgovaraju samo određeni učenici, uključenost učenika, sram prilikom odgovaranja....)
Kazna
Međusobna tolerancija
Miljenici
Izvannastavne aktivnosti: Učenička zadruga, sportska natjecanja, sudjelovanje učenika u obilježavanju datuma i školskim priredbama….
Materijalni uvjeti škole
Opremljenost učionica: suvremena didaktička sredstva, dostupnost školske knjižnice (čitaonički i nastavni dio)
Urednost učionica i hodnika: obveze učenika i učitelja…..
Kapacitet školske kuhinje: kvaliteta hrane, način konzumacije, mogućnost konzumacije toplog obroka.
Opremljenost i urednost školske sportske dvorane
Prostor za kulturu
NASILJE
KAKVU ŠKOLU ŽELE NAŠI UČENICI?
ŠTO SAMI MOŽEMO NAPRAVITI DA POBOLJŠAMO UVJETE U ŠKOLI?
- Pri kraju tribine, kao svojevrsni zaključak, te odgovor na pitanje „Što je to škola po mjeri učenika“ molimo učenike da sami kažu kakvu školu žele, što u njoj žele vidjeti i raditi, te što sami mogu napraviti da bi se u takvoj školi bolje osjećali…
0