2011-10-26 08:07:30

COMENIUS - STRUČNO USAVRŠAVANJE U PRAGU COMENIUS – IN-SERVICE TRAINING IN PRAGUE

Profesor geografije i povijesti Josip Vranjković sudjelovao je, u okviru programa Comenius, na stručnom usavršavanju u Pragu od 17. listopada do 23. listopada 2011.

Within the Comenius programme, geography and history  teacher Josip Vranjković participated in the  in – service training in Prague, from 17th October to 23rd October 2011.

 

Program usavršavanja pod nazivom „Poticanje kreativnog razmišljanja“ odvijao se cijeli tjedan kroz trinaest modula. Glavni ciljevi seminara bili su bazirani na primjeni točne metodologije i principa u postupku otkrivanja interesa učenika kroz kreativno razmišljanje i motivaciji učenika za rad. Kroz više modula uvježbavana je ispravna Project Based Learning metodologija i usavršavanje kreativnih PBL aplikacija. Tijekom seminara korišteni su razni postupci bazirani na poticanju učenikove znatiželje za rad i aktivno sudjelovanje u nastavi, od kojih valja izdvojiti vrlo zanimljivu metodu uključivanja modernih igara i glazbe kao poticaj istraživanju i analiziranju. Cilj seminara bio je potaknuti učenika na usvajanja viših razina kognitivnog znanja određenih prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji. Aktivnosti su bile financirane u okviru Programa za cjeloživotno učenje od strane Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU.

Training program called "Encouraging creative thinking" were taking place all week throught thirteen modules. The main objectives of the seminar were based on applying the correct methodology and principles in the process of discovering the interests of students through creative thinking and motivation to work.Through multiple modules the right Project Based Learning methodology and development of creative PBL applications were exercised. During the seminar, various methods were used based on encouraging student curiosity for work and participation in class, where we have set aside a very interesting method for the inclusion of modern games and music as a stimulus for research and analysis. The aim of the seminar was to encourage students to adopt higher levels of cognitive skills specific to the revised Bloom's taxonomy.

 

 

 

 


Osnovna škola don Mihovila Pavlinovića u Podgori