Osnovna škola don Mihovila Pavlinovića,Podgora kao nositeljica Erasmus akreditacije, uspješno je okončala prvu fazu stručnih usavršavanja i razmjena učenika dana 31. kolovoza 2024. Tijekom projektnog razdoblja koje je trajalo petnaest mjeseci, odradili smo dva strukturna tečaja, pet aktivnosti praćenja sustručnjaka, jednu grupnu mobilnost devet učenika te ugostili stručnjaka iz Portugala i dvije grupe učenika iz raznih europskih zemalja.
U skladu s postavljenim ciljevima projekta, dvije učiteljice su pohađale strukturne tečajeve u Dublinu i Firenci. Na taj način usavršile su svoje digitalne kompetencije koje primijnjuju u svom radu s učenicima i diseminiraju u krugu kolega. Rezultat ovih aktivnosti su inovativne dnevne priprave za nastavni sat u kojima je vidljivo novo znanje o digitalnim alatima.
Drugi zacrtani cilj našeg projekta je omogućiti učiteljima da usvoje inovativne metode poučavanja. Pet učiteljica je s tim ciljem posjetilo škole u Portugalu i Španjolskoj, te usvojena znanja i kompetencije primijenilo u svom radu i diseminiralo u svojim profesionalnim krugovima.
Kako bismo potakli učitelje da usvajaju nova digitalna znanja i inovativne pristupe poučavanju, ugostili smo kolegu iz Portugala koji je kroz niz radionica prezentirao nekoliko digitalnih alata.
Vrlo važan cilj našeg projekta je omogućavanje učenicima da poboljšaju svoje vještine 21. stoljeća. S tim ciljem, posjetili smo školu u Italiji te uz mnogobrojene aktivnosti, druženje s novim prijateljima približili se ovom cilju. Novi talijanski prijatelji uzvratili su posjet i proveli prekrasne ljetne dane u Podgori. U sklopu projekta Skills Without Froniteres, grupa od trideset učenika i osam učitelja posjetila je našu školu i omogućila našim učenicima da poboljšaju svoje jezične i digitalne kompetencije.
Rezultati našeg projekta su sažeti u virtualnom okruženju i mogu se pronaći na mrežnim stranicama https://bit.ly/PodgoraAcc
Napisala voditeljica projekta Anita Lasić, prof., izvrsna savjetnica