Povodom Tjedna školskog doručka proveli smo različite aktivnosti.
Prvi dan upoznala sam učenike s temom. Razgovarali smo o zdravoj hrani, voću i povrću. Izradili smo popis najdražeg voća i povrća. Učenici su nacrtali svog voćnog ili povrtnog superjunaka.
Drugi dan učenici su dobili zadatak da nacrtaju svoj zdravi tanjur i prezentiraju ga ostalim učenicima.
Treći dan upustili smo se u izradu svog zdravog soka. Učenici su birali voće koje vole (rezali, gulili) i stavljali ga u sokovnik. Veselilo ih je to što su u jednom napitku konzumirali više vrsta voća i time pridonijeli svome zdravlju. Učenici su rado sudjelovali u aktivnostima i došli do važnih saznanja.
Zaključili su da je voće i povrće nedovoljno zastupljeno u njihovoj prehrani, da ga mogu konzumirati u različitim oblicima i da će se potruditi da ga više jedu.
Jelena Tolj, učiteljica razredne nastave