U PŠ Živogošće učenici su u sklopu integriranog nastavno-pedagoškog pristupa uspješno spojili tri predmeta: Prirodu i društvo, Likovnu kulturu i Male poduzetnike. Tijekom ponavljanja cjeline o prometu, učili su o inovacijama, s posebnim naglaskom na električne automobile.

Učenici su najprije istraživali što je to električni automobil, kako funkcionira, čemu služi te koje su njegove prednosti i nedostaci. U razgovoru su razmotrili važnost ekološke održivosti i smanjenja zagađenja kroz korištenje električnih vozila.

Nakon teorijskog dijela, uslijedila je kreativna praksa. Učenici su od kartona i kolaža izradili vlastite modele električnih automobila, čime su spojili svoje likovne vještine s novostečenim znanjem o inovacijama u prometu. Ovaj projekt omogućio im je da na zabavan i edukativan način učine važnu poveznicu između naučenih teorijskih koncepata i praktične primjene, razvijajući pritom i poduzetnički duh.

Ovaj projekt pokazao je kako korelacija različitih predmeta može biti vrlo učinkovita u učenju, jer djeca na interaktivan način usvajaju nova znanja koja će im biti korisna u budućnosti.

Učiteljica Ivana Petričević

Skip to content