preskoči na sadržaj
Vijesti

ERASMUS+ PROJEKT: PROJEKTNI SASTANAK U POLJSKOJ

Erasmus+ projekt Approaching Better Teaching

Projektni sastanak u Poljskoj

(12. - 17. svibnja)


Frankfurt, 12. svibnja

U sklopu Erasmus+ projekta, Approaching Better Teaching, učiteljice Anita Lasić, Vanja Selak, Nada Zorkić i učitelj Josip Vranjković proveli su tri dana u poljskoj školi u mjestu Dobrzejewice, u blizini Toruna. Njima su se pridružili partneri iz mađarske i švedske škole.

Naši učitelji su promatrali rad svojih kolega iz škole domaćina. Nazočili su satu Engleskog jezika u trećem razredu; promatrali su jezične i govorne vježbe logopedice u dječjem vrtiću; pratili su sat Matematike u četvrtom razredu; nazočili su satu Poljskog jezika u četvrtom razredu.

Domaćini i gosti razgovarali su o sličnostima i razlikama koje su uočili u radu domaćina s učenicima. Osvrnuli su se na temu projekta – najučinkovitiji omjer nastave usmjerene na učenika u odnosu na nastavu usmjerenu na učitelja. Ispunili su anketu čiji cilj je strukturirati zaključke o glavnoj niti vodilji projekta: koji je najučinkovitiji omjer između nastave usmjerene na učenika i nastave usmjerene na učitelja.

Posebno mjesto u projektu je posvećeno radu s učenicima s posebnim potrebama te metodama i načinima motivacije učenika. Domaćini su pripremili prezentaciju i radionicu o navedenim temama. Gostujući učitelji i domaćini su održali konstruktivnu raspravu na ove teme te napravili tematske plakate.

Dio sastanka posvećen je eTwinningu, tj. TwinSpaceu gdje se nalaze svi važni podatci o projektu i aktivnostima. Razgovaralo se i o platformi MobilityTool koju su svi partneri dužni popuniti podatcima o mobilnostima i sadržaju projektnih sastanaka.

 

Grad domaćin, Torun je povijesni grad prepun kulturnih znamenitosti. Učitelji su obišli važne znamenitosti. Posebno ističemo rodnu kuću Nikole Kopernika, poznatog astronoma i matematičara, koja je pretvorena u muzej.

Poseban dojam na učitelje je ostavilo vrijeme provedeno u Escape Room-u. To je zabavna i pustolovna igra za 2-5 igrača u kojoj svi sudionici postaju glavni junaci radnje. Igra se održava u stvarnim sobama gdje u 60 minuta sudionici moraju otkriti skrivene znakove, odgonetnuti šifre za otključavanje lokota na škrinjama u kojima se nalaze sljedeće zagonetke. Cilj je riješiti sve zagonetke nakon čega igra završava. Aktivnost je vrlo popularna među grupama prijatelja, obiteljima i firmama jer potiče timski rad, suradničko učenje, rješavanje problema i nekonvencionalno razmišljanje. 

Učitelji su posjetili Nevidljivu kuću (Invisible House) gdje sudionici ulaze u prostorije koje se nalaze u potpunom mraku. Sa sobom ne smiju imati ništa što svijetli (mobitel, sat i sl.). Vodič je osoba koja je slijepa i koja glasom i drugim zvukovima navodi sudionike kojim putem trebaju ići. Zadatak sudionika je odgonetnuti dodirom koji predmeti se nalaze u prostorijama. Vrijeme provedeno u Nevidljivoj kući je bilo izvanredno iskustvo koje je zorno dočaralo osjećaj koji imaju slijepe osobe cijeli život.

Izvješće napisala voditeljica projekta Anita Lasić, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Vanja Selak   datum: 20. 5. 2019.




preskoči na navigaciju